پـَـ نـَـ پـَـ

با 120 تا سرعت دارم میرم سمت دستشویی داداشم میگه دستشویی داری؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میگ میگ ..


به دوستم میگم امشب قراره با سیما شام بریم بیرون.میگه:سیما دوستت؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ سیمای جمهوری اسلامی ایران


رفتم کتابفروشی ،میگم : از دکتر شریعتی چی دارین؟ می پرسه : کتاباشو میخوای؟! میگم : پـَـ نـَـ پـَـ لباس زیراشو میخوام..!!!


قضیه سهرابو شنیدید ؟ گفته اهل کاشانم . گفتن واقعاااااا؟ گفته پـَـ نـَـ پـَـ اینو گفتم کاشونیا خوشحال بشن که همشهریشونم

                                                                          


دوستم میگه ساعت نو خریدی ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ همونه منتها پوست انداخته !!!

                                                             

تیم پارچه فروشی میگم آقا این پارچه رو بیارین وقتی آوردش طاقه ی پارچه محکم خورد به کمرم برگشته میگه خورد بهتون؟؟؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ باهم شوخی داریم زد پشتم گفت دمت گرم...!!!!!!!


رفتم فروشگاه لوازم خانگی واسه خرید میگم اقا یکیتون چند لحظه بیاد اینجا،یکیشون با یه شکم غلمبه میگه راهنمایی میخواید؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام یه کم راه بری ببینم به درد مدل شدن میخوری یا نه؟


می خواستم با دوستم برم بیرون بش زنگ زدم که من رسیدم سر قرار میگه لباس بپوشم گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ لخت بیا مردم فکر می کنن مده!


نشستم دارم واسه امتحان درس میخونم، 4صبح مادرم اومده میگه هنوز داری درس میخونی؟ پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت پیش فارق التحصیل شدم، الان دارم مطالعه آزاد میكنم


نوزاده تو بغل مامانش گریه میکرده مامانه میگه قربونت برم گرسنته؟ بچه هه به اذن خداوند میگه پَ نَ پَ دارم برای گرسنگان و زلزله زدگان سومالی گریه میکنم


یارو رو پلیس نامحسوس نگه داشته داره جریمه میکنه میگه چرا جریمه میکنی پلیس میگه بارت زیاده میگه بار ماشینم؟پ نه پ بار علمیت از این شلوار شیش جیب و سیبیل کلفتت معلومه که خیلی پری

                                                    

میخواستم بخوابم به خواهرم گفتم لامپو خواموش كن. گفت نورش اذیت می كنه؟ گفتم: پــَ ... گفت: جرات داری بگو؟ گفتم:پتو میكشم سرم خوب. گفت آفرین بلاخره آدم شدی گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فكر كردی تا ابد الاغ می مونم


خونه دوستم تو حیاط نشسته بودیم هوا سرد شد،بهش میگم برو یه پتو بردار بیا!میگه سردته؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام 2 تایی بریم زیرش شب نماهای ساعتمُ نشونت بدم


پنجشنبه حلوا بردم در خونه همسایه، مرده اومده میگه خیراته؟ پـَـ نـَـ پـَـ واسه فروشه، دوتا بردار با یه پلاستیک هزار تومن!


تو بیابون اتیش روشن کردیم دوستم یه چوب بزرگ آورده بندازه تو آتیش میگم بشکنش میگه چوبو؟ پـَـ نـَـ پـَـ کله منو بشکن خودتو تخلیه کن ،رفاقت به درد همین چیزا میخوره

 

می خوایم بریم سفر (این چند روز عید) می گم زود باشین جم کنین بریم. زنم میگه کجا شمال ؟پـَـ نـَـ پـَـ داره رمضون تموم می شه درهای رحمت الهی بسته می شه جم کنیم بریم لای در گیر نکنیم


یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم، مامانم میگه عوضش کنم برات؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار!

                                                           

شتم تو ماشینم ساندویچ میخوردم ماموره اومد گفت:ماه رمضونم مگه روزه خوری میکنن؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ محرم باید روزه خوری کنم!!!!....


با مخ اومدم رو زمین بعد رفیقم میگه اخی دردت اومد ؟حرصم دراومد با اعصبانیت گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ سرمو زدم زمین ببینم ساختار کلی جمجومم قدرته اینو داره با همچین ضربه ای قدرت مقاومت داشته باشه!!!!؟


خواهرزادم امشب می گفت دایی دایی اگه این دكمه رو بزنم كامپیوتر خاموش میشه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دریچه سد باز میشه اب میاد تو خونه مردم میگن هورا هورا


دوستم میگه امروز تو ازمایشگاه اشتباهی به جای اب مقطر حلال ریخت رو دستم دستم داغون شد،میگم الن خوبی؟چیزیت نشده که؟میگه نگران شدی؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم ببینم مردی،بیام حلواتو بخورم دهنم شیرین شه


پسر خالم با فک و فامیل خودش و نامزدش رفته محضر ! حاجیه می گه سلامتی اومدین عقد کنید؟ اونم در اومده گفته ، پـَـ نـَـ پـَـ اومدم نن جونمو برای شما صیغه کنم ، اینارم آوردم شاهد !


دوستم زده گلدونه اتاقمو شیکونده بعدش میگه: خورده شیشه ها رو میخوای جمع کنی بندازی دور؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ با تف درستش میکنم میذارم خشک شه مامانم نبینه

                                                                            



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط مهسا در یک شنبه 18 / 6 / 1390برچسب:,

ساعت 22:26 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت